Драги клиенти, моля прочетете и се запознайте с настоящите Условия за обслужване на магазин Зоя.БГ
1. Общи условия
Настоящите Общи условия представляват правно споразумение със задължителна, обвързваща сила между собственика на е-магазин Зоя.БГ (е-магазина) и потребителите (Вие) във връзка с услугите, предлагани от zoya.bg. С разглеждането на страниците, натискането на обектите или връзките, разположени на страниците на zoya.bg, Вие се съгласявате, приемате и се задължавате да спазвате тези Условия за обслужване.
Зоя.БГ е регистрирана търговска марка на „ИНТЕРНЕТ КАФЕ-БГ” ЕООД.
„ИНТЕРНЕТ КАФЕ-БГ” ЕООД е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България, със седалище и адрес на управление:гр. София, ул. АКСАКОВ 22,ЕИК: 130533126; ДДС номер: BG130533126, телефонен номер за връзка: +359 899 884 115 (на цена според тарифния Ви план при ползвания от Вас телефонен оператор) и адрес на електронна поща за връзка: info@zoya.bg
Посоченият адрес на „ИНТЕРНЕТ КАФЕ-БГ” ЕООД се счита и за адрес, на който потребителите могат да изпращат евентуални жалби по смисъла на чл. 47, ал. 1, т. 4 от Закона за защита на потребителите.
2. За поверителноста на Вашите данни
Зоя.БГ обработва личните данни на потребителите съгласно изискванията на относимото местно и европейско законодателство в областта на защитата на личните данни. Повече информация за това можете да откриете в Политиката за поверителност и на Политиката за използване на “бисквитки”.
3. Поръчката
Всяка поръчка на продукт или услуга през системата на Зоя.БГ е свързана със задължение за плащане по избран от Вас начин на плащане. Поръчки приемаме 24 часа в денонощието, също и в почивните дни и в дните на официалните празници. В процеса на поръчка, имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, адрес на електронна поща (имейл), телефонен номер, физически адрес, пощенски код, начинa на доставка и начина на плащане. След приключване на поръчката и ако при обработката и установим непълни данни за доставка или контакт с вас, ще се срържем на посочения телефон или имейл за потвърждение на същата информация. В този случай поръчката ви няма да бъдед изпълнявана до установяване на контакт с вас и потвърждаване на информацията. За промяна в статуса на поръчката (потвърждение, обработване, изпращане и др.) ще бъдете уведомявани чрез имейл, кратко текстово съобщение (СМС) и/или съобщение през комуникационната платформа Вайбър (на англ. Viber) . Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, можете да следите от Вашия личен профил.
Поръчката на продукт/и през е-магазина означава изразено съгласие за сключване на договор за покупко-продажба от разстояние, който се регулира от Закона за защита на потребителите.
Процесът по иницииране/стартиране на поръчки се осъществява и по телефона на номер: +359 899 884 115 (на цена според тарифния Ви план при ползвания от Вас телефонен оператор). Работното ни време за стартиране на поръчки по телефона, е от 09:00 часа до 19:00 часа (по часовата зона за България) в дните от понеделник до петък и от 10:00 до 17:00 ч. събота и неделя, с изключение на дните по време на официални празници или неприсъствени дни. За да се стартира поръчка по телефона, е необходимо потребителите да предоставят своите имена, адрес на електронна поща и телефонен номер, по време на обаждането. На предоставената електронна поща и/или телефонен номер представител на Зоя.БГ ще изпрати имейл, кратко текстово съобщение (СМС) и/или съобщение през комуникационната платформа Вайбър (на англ. Viber) с указания за предоставяне с насрещно съобщение по имейл или чрез Вайбър подробна информация за заявяваната от потребителя поръчка, а именно:
имена, имейл, телефонен номер, физически адрес за доставка, вкл. пощенски код, начин на доставка (до дома или до офис на куриер, с който Зоя.БГ работи), поръчваните продукти по вид (вкл. SKU номер на съответния продукт от е-магазина) и количество. След получаване на пълна и достатъчна информация за заявената поръчка, Зоя.БГ по свободна преценка и според наличните количества приема и потвърждава поръчката с уведомително последващо съобщение по имейл, Вайбър и/или СМС до потребителя, съдържащо цялата приета поръчка и датата на прогнозната доставка. Зоя.БГ има право да създаде профил на потребителя в е-магазина/системата на Зоя.БГ с предоставените данни при и по повод на заявяване на поръчката. Данните за достъп до създадения профил се предоставят на потребителя при поискване или с финалното уведомително съобщение за потвърждаване на приетата от Зоя.БГ поръчка. Поръчки стартирани по телефона се заплащат от потребителите в брой при доставка.
Винаги можете да се свържете с нашия екип на тел. +359 899 884 115 (на цена според тарифния Ви план при ползвания от Вас телефонен оператор), за да получите информация за нашите продукти, услуги, да заявите рекламация или да проверите статуса на вече направена поръчка през системата на Зоя.БГ или стартирана по телефон.
4. Цените
Всички цени са в лева с включен ДДС. Цените на продуктите са показани без цената за доставка, за която можете да се информирате от следната страница: https://www.zoya.bg/postage-and-packaging.html или да получите информация за нея в процеса на поръчка. Цените на продукти с отстъпки за количества от типа на "Цена при поръчка на x броя" са валидни само за онлайн поръчка от съответното количество.
5. Проблеми при изпълнение на поръчката
Въпреки че се стремим да изпълняваме всички поръчки с точност, изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:
1. Правим всичко възможно да разполагаме с наличност и да обновяваме наличностите своевременно, но е възможно някой от поръчаните продукти да не е наличен; в този случай ще се свържем с Вас в най-кратък срок по телефон или с имейл съобщение
2. Избрали сте "Плащане с карта", Paypal или Revolut, но не е извършено плащане или има забавяне на плащането.
3. Посочили сте грешни или непълни данни за доставка - имена, адрес, телефон, пощенски код.
При несъответствие между получените и поръчаните продукти или възникване на неточност по наша вина, ще поемем разходите по последващо връщане и замяна на несъответстващите продукти. При невъзможност за доставка не по вина на Зоя.БГ (не се намирате на посочения адрес или не отговаряте на обажданията на доставчика), Вашата поръчка ще бъде върната при нас докато се свържем с Вас, като в този случай дължите разноски и за всяка последваща доставка или опит за такава.
6. Плащане
Поръчките се заплащат по Ваш избор, по един от методите, посочени в е-магазина. При избор на метод за плащане, различен от наложен платеж/плащане при доставка, Вие изразявате съгласието си да заплатите цената на Вашата поръчка авансово чрез виртуален ПОС терминал/Пейпал (Paypal) профил или Revolut профил.
Предлагаме 3 начина за плащане:
1. Плащане при доставка: при получаване на поръчката, плащате на куриера.
2. Плащане при получаване от наш магазин: плащате на място в наш магазин, при получаване на поръчката.
3. Плащане с банкова карта, Revolut профил или Пейпал (Paypal) профил: плащате в процеса на онлайн поръчката чрез съответната функционалност.
7. Доставка и получаване на продуктите
Ще обработим и подговтим за изпращане поръчката ви в деня на получаването и. За доставка използваме комбинация от услугите на Спиди (до адрес и офис), Еконт (до адрес и офис) и собствени куриери в София, Банкя и Бистрица (за експресна доставка същия ден).
Вижте график на обслужване Еконт и график на обслужване Спиди за населените места, обслужвани по график.
Цени за доставка и опаковка в Зоя.БГ
Доставка и опаковка
поръчки
до
65лв
поръчки
над
65лв
безплатна
доставка
СОФИЯ
ДО АДРЕС със Зоя.БГ куриер
6.00 лв
4.50 лв
над 90 лв

ЕКОНТ до офис
6.00 лв
4.50 лв
над 90 лв

СПИДИ до офис
6.50 лв
5.00 лв
над 100 лв

ЕКОНТ до адрес
6.50 лв
5.00 лв
над 90 лв

СПИДИ до адрес
7.50 лв
6.00 лв
над 115 лв
Кога да очаквате вашата Зоя поръчка:
СОФИЯ
*Доставка същия ден от 13.00 до 18.00ч.
за поръчките приети до 13.00ч. (пон-пет). Доставка в събота от 12:00 до 17:00ч.: +1.00лв
ДРУГИ ГРАДОВЕ
**Доставка на следващ работен ден
за поръчките приети до 17.30ч. в работни дни. Доставка в събота: +2.50лв
ГЪРЦИЯ И РУМЪНИЯ
1-3 работни дни;
5.85лв Румъния ; 7.50лв Гърция. *Точна цена за доставка ще видите в процеса на поръчка.
ЕВРОПЕЙСКИ СТРАНИ
2-5 работни дни;
*зависи от страната и теглото на пратката. Точна цена за доставка ще видите в процеса на поръчка.
Доставка събота в София с куриер на Зоя БГ: +1.00лв
Доставка събота със Спиди и Еконт до адрес: +2.50лв повече информация:Спиди и Еконт
Доставка събота до офис на Спиди / Еконт : не се начислява допълнително заплащане.
* всички цени за доставка до България са валидни без ограничение за тегло или обем, ако не е упоменато друго в страницата на продукта.
СРОКОВЕ НА ДОСТАВКА:
СОФИЯ - *Доставка същия ден от 13.00 до 18.00ч. за поръчките приети до 13.00ч. (пон-пет). Доставка в събота от 12:00 до 17:00ч.: +1.00лв
ДРУГИ ГРАДОВЕ - **Доставка на следващ работен ден за поръчките приети до 18.00ч. в работни дни. Доставка в събота: +2.50лв
ЕВРОПЕЙСКИ СТРАНИ - 2-5 работни дни;
*зависи от страната и теглото на пратката. Точна цена за доставка ще видите в процеса на поръчка.
99% от приетите поръчки доставяме до следващ работен ден
Доставяме на следващ работен ден 99% от поръчките, приети до 18.00 ч. в работни дни за основните градове и София. *Според график на куриерска компания
Доставка събота в София с куриер на Зоя БГ: +1.00лв
Доставка събота със Спиди и Еконт до адрес: +2.50лв повече информация: Спиди и Еконт
Доставка събота до офис на Спиди / Еконт : не се начислява допълнително заплащане.
* всички цени за доставка до България са валидни без ограничение за тегло или обем, ако не е упоменато друго в страницата на продукта
.
София:
Доставка същия ден
За поръчки до 13:00 ч. от понеделник до петък: доставка същия ден от 13:00 до 18:00 ч.
За поръчки до 12:00 ч. събота: доставка същия ден от 12:00 до 17:00 ч.
За поръчки след 13:00 ч. или в почивен ден: доставка на следващ работен ден от 11:00 до 18:00 ч.
Предпочитан час:
Предпочитан час на доставка: в рамките на 1 час от 11:00 до 18:00 ч.
Получаване на място в Смесен магазин:
За поръчки до 13:00 ч. от понеделник до петък: получаване същия ден от 16:00 до 20:00 ч.
За поръчки след 13:00 ч. или в почивен ден: получаване на следващ работен ден от 13:00 до 20:00 ч.
Райони на доставка в деня на поръчката с куриерите на Зоя.БГ (София)
София - Банкя и Бистрица:
Доставка същия ден
За поръчки до 13:00 ч. (пон-пет): доставка същия ден от 13:00 до 18:00 ч.
За поръчки след 13:00 ч. или в почивен ден: доставка на следващ работен ден от 11:00 до 18:00 ч.
Други градове:
Доставка на следващ работен ден - до врата:
За поръчки, приети до 18:00 ч. от понеделник до петък: доставка на следващ работен ден от 09:00 до 17:00 ч.
Предпочитан час на доставка: 1.50 лв към цената за стандартна доставка; 2.50 лв ако доставката е безплатна
Получаване от офис на Спиди и Еконт:
Предлагаме възможност за получаване на поръчка от всички офиси на куриерски компании Спиди и Еконт
Населени места с график на обслужване:
Според график на обслужване. Вижте график на страницата на Еконт
Европейски страни:
Австрия, Германия:
до 5кг и до €50.00:
до 5кг и до €85.00:
до 5кг и над €85.00:
5-10кг:
€8.15
€6.15
безплатна доставка
€11.15
Белгия, Франция, Италия, Холандия:
до 5кг и до €75.00:
до 5кг и до €135.00:
до 5кг и над €135.00:
5-10кг:
€14.15
€10.15
безплатна доставка
€18.15
Дания, Естония, Исландия, Латвия, Литва, Люксембург, Швеция:
до 5кг и до €85.00:
до 5кг и до €150.00:
до 5кг и над €150.00:
5-10кг:
€16.15
€11.15
безплатна доставка
€18.15
Полша, Словакия, Словения, Унгария, Хърватска, Чешка република:
до 3кг и до €35.00:
до 3кг и до €55.00:
до 3кг и над €55.00:
3-5кг:
5-10кг:
€4.85
€2.85
безплатна доставка
€13.25
€16.15
Испания, Португалия, Финландия:
до 5кг и до €95.00:
до 5кг и до €150.00:
до 5кг и над €150.00:
5-10кг:
€17.15
€12.15
безплатна доставка
€20.15
Гърция:
до 10кг и до €25.00
до 10кг и до €35.00
до 10кг и над €35.00
10-15кг:
15-25кг:
25-35кг:
€3.85
€2.85
безплатна доставка
€4.85
€7.85
€10.85
Кипър:
до 3кг и до €85.00:
до 3кг и до €135.00:
до 3кг и над €135.00:
3-5кг:
5-10кг:
€14.15
€8.15
безплатна доставка
€16.15
€23.15
Румъния:
до €25.00
до €35.00
над €35.00
€3.00
€2.35
безплатна доставка
Швейцария:
до 3кг и до €105.00:
до 3кг и до €175.00:
до 3кг и над €175.00:
3-5кг:
€19.15
€13.15
безплатна доставка
€21.15
Срок на доставка: Гърция: 1-3 дни; Румъния: 1-2 дни; Кипър: 2-4 дни; Словакия, Словения, Хърватска, Чехия, Полша, Унгария: 2-4 дни; Други: 3-7 дни; * Цената за доставка е възможно да се различава като актуалната цена ще бъде калкулирана в процеса на поръчка
Срок на доставка: Гърция: 1-3 дни; Румъния: 1-2 дни; Кипър: 2-4 дни; Словакия, Словения, Хърватска, Чехия, Полша, Унгария: 2-4 дни; Други: 3-7 дни; * Цената за доставка е възможно да се различава като актуалната цена ще бъде калкулирана в процеса на поръчка
8. Отказ от поръчка и връщане
Можете да върнете закупените от нас продукти без причина за връщане в рамките на 14 дни от датата на закупуването при следните условия:
- Продуктите да са в оригиналната си опаковка
- Да няма следи от употреба, нарушен вид или зацапване
- Да включите оригиналната фактура или поръчка, с която сте получили продуктите (с Вашата поръчка ще получите придружаващ документ - фискален бон при плащане при доставка или фактура по Ваше желание)
- Разходите по връщането на продуктите са за Ваша сметка
Можете да замените продуктите с други или да възстановим стойността им, ако не желаете замяна. Възстановяваме стойността на продуктите, без стойността на доставката. Всички суми, платени при доставка или на място, възстановяваме само по банков път на Ваша лична сметка в срок до 14 дни от датата, на която сте ни уведомили за Вашия отказ от поръчка. Всички суми, платени с дебитна/кредитна карта, възстановяваме на същата сметка (карта), от която е извършено плащането.
Адрес за връщане на продукти:
Склад Зоя.БГ
ИНТЕРНЕТ КАФЕ-БГ ЕООД
София 1331
бул. Сливница 546, сграда Амиго
Можете да попълнете и да ни изпратете следната станратна форма за отказ по чл. 52, ал. 2 от ЗЗП:
Стандартен формуляр за упражняване правото на отказ от договора:
(попълнете и изпратете настоящия формуляр единствено ако желаете да се откажете от договора)
- До ИНТЕРНЕТ КАФЕ-БГ ЕООД, адрес: гр. София, ул. Аксаков 22, имейл: ….zoya.bg:
- С настоящото уведомявам/уведомяваме*, че се отказвам/отказваме* от сключения от мен/нас* договор за покупка на следните стоки*/за предоставяне на следната услуга*
- Поръчано на*/получено на*
- Име на потребителя/ите
- Адрес на потребителя/ите
- Подпис на потребителя/ите (само в случай, че настоящият формуляр е на хартия)
- Дата
------------------------------------------------------
* Ненужното се зачертава
9. Рекламации и въпроси към нас
Клиент, имащ качеството потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, може да предяви рекламация в срок до две години от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване на несъответствието. За клиент, нямащ качеството потребител, са приложими сроковете, посочени в Закона за задълженията и договорите.
Транспортните разходи за куриер за връщане на стока, в случай на рекламация, се заплащат от потребителя. В случай на удовлетворяване на рекламацията, Зоя.БГ възстановява на потребителя транспортните разходи, които е направил за изпращане на стоката от офис на куриерската фирма/пощенски офис до посочения по-горе адрес за връщане на продукти, при условие, че потребителят е предоставил на Зоя.БГ доказателство за извършените разходи. В случай, че рекламацията не бъде удовлетворена, транспортните разходи за изпращане на стоката до адреса на Зоя.БГ, както и разходите за връщане на стоката обратно на потребителя, са за сметка на последния.
Моля, свържете се с нас на телефон +359 899 884 115, за да обсъдим всякакви въпроси, свързани с продуктите или услугите, предоставяни от Зоя.БГ:
10. Спорове. Алтернативно решаване на спорове
Надзорен орган за защита правата на потребителите в България е Комисията за защита на потребителите с адрес: 1000 гр. София, пл."Славейков" №4А, ет.3, 4 и 6; тел.: (02) 980 25 24; факс: (02) 988 42 18; гореща линия: 0700 111 22 ; уебсайт: www.kzp.bg.
При спорове относно задължения, произтичащи от договори за онлайн продажби, при който не е постигнато споразумение, Вие можете да отнесете спора към органите за алтернативно решаване на потребителски спорове (АРС) при условията и по реда на чл.181а и сл. от ЗЗП. Допълнителна информация за алтернативното решаване на потребителски спорове може да се открие в уебсайта на Комисията за защита на потребителите на адрес https://kzp.bg и в платформата за онлайн решаване на спорове ОРС.
11. Съдържание и авторски права
Уебсайтът съдържа авторски материали и текстове, изображения, графични лога, графики, лога на търговски марки, бази данни и софтуер, които са собственост или са лицензирани от Зоя.БГ и са защитени от българските и други приложими закони и конвенции за авторски, сродни и други права върху интелектуална собственост. Възпроизвеждането на съдържанието, на уебсайта и/или който и да е негов елемент, обект на интелектуална собственост, може да се извършва само и единствено с писменото съгласие на Зоя.БГ или на неговите праводатели. Използването на услугите и на уебсайтa не предоставя на потребителите каквито и да е права върху обектите на интелектуална собственост в цялост, нито върху която и да е част от тях.
12. За продуктите
Информацията и продуктите на този сайт не са предназначени за диагностика, лечение или превенция на заболявания и здравословни проблеми.
Общите условия са последно актуализирани на 28.07.2022 г.